ROK 2024/2025 P31
21805
page-template-default,page,page-id-21805,stockholm-core-1.2,select-theme-ver-5.2,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-7.4,vc_responsive
Title Image

ROK 2024/2025 P31

KALENDARZ

 

Kalendarz roku szkolnego 2024_2025

 

PLAN DNIA

Przedział czasowy Aktywności oraz działania dydaktyczno-opiekuńcza
7:00 – 8:15 Schodzenie się dzieci. Czynności porządkowe i opiekuńcze, zabawy swobodne w kącikach zainteresowań, praca z zespołem dzieci lub indywidualna praca
z dzieckiem zdolnym. Tworzenie okazji do wymiany informacji, rozmowy indywidualne z dziećmi, dyskutowanie, zabawy ruchowe. Kontakty
z rodzicami.
8:00 – 8:15 Gimnastyka poranna.
8:15 – 8:30 Przygotowanie do śniadania, czynności higieniczne, czynności samoobsługowe, pełnienie dyżurów, śniadanie - wpajanie zasad dobrego wychowania, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych.
8:30 – 9:00 I Śniadanie.
10:00-10:15 II Śniadanie (owoce/warzywa).
9:00 – 11:30 Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową, zajęcia, zabawy edukacyjne, zajęcia dydaktyczne różnego typu realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego, religia,
j. angielski.
Gry i zabawy ruchowe.
Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową, zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia dydaktyczne różnego typu realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego.
Zabawy, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy organizowane i swobodne na placu przedszkolnym, spacery, wycieczki, przebywanie w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze, zajęcia sportowe, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze; tworzenie okazji
do obserwowania, eksperymentowania, odkrywania, podejmowanie zabaw badawczych, konstrukcyjno-technicznych, wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką, literaturą, zabawy dowolne, rozmowy indywidualne.
11:20 – 11:30 Przygotowanie do obiadu. Czynności porządkowo-higieniczne.
11:30 – 12:30 Obiad.
12:30 – 14:00 Odpoczynek poobiedni, kwadrans na bajkę, słuchanie muzyki, bajkoterapia, ćwiczenia relaksacyjne.
Dzieci starsze - zabawy dowolne w sali lub na powietrzu, spacery, ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zajęcia wyrównawcze, wspieranie rozwoju dzieci poprzez: zabawy dydaktyczne, ćwiczenia mowy, artykulacyjne, oddechowe, itp., zabawy ruchowe, zabawy konstrukcyjne, zabawy rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, zabawy kołowe, rysowanie.
13:00 – 15:30 Zajęcia dodatkowe wg harmonogramu.
13:45 – 14:00 Czynności samoobsługowe i porządkowe przygotowujące do posiłku.
14:30 – 15:00 Podwieczorek.
15:00 – 17:00 Zabawy i gry dydaktyczne, ruchowe, stolikowe, ćwiczenia słownikowe, praca wyrównawcza, indywidualne, zabawy dowolne według zainteresowań, zajęcia w małych zespołach, prace porządkowe, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci, zabawy
w ogrodzie przedszkolnym. rozmowy indywidualne, rozchodzenie się dzieci.

ZAJĘCIA DODATKOWE

 

W przygotowaniu.