Szkolne aktualności
21760
page-template,page-template-blog-large-image,page-template-blog-large-image-php,page,page-id-21760,stockholm-core-1.2,select-theme-ver-5.2,ajax_fade,page_not_loaded,menu-animation-underline,wpb-js-composer js-comp-ver-7.4,vc_responsive
Title Image

Szkolne aktualności

Bezpłatny dostęp do Canva dla uczniów i nauczycieli

Ministerstwo Edukacji Narodowej nawiązało partnerstwo z firmą Canva – globalną platformą do komunikacji wizualnej. W ramach programu Canva for Education wszyscy nauczyciele uczący w szkołach i uczniowie od klasy IV szkoły podstawowej otrzymają bezpłatny dostęp do zaawansowanej wersji platformy. Dzięki współpracy, MEN nie poniesie żadnych kosztów, a darmowy dostęp do aplikacji otrzymają uczniowie i nauczyciele.

 

Szczegóły:

Bezpłatny dostęp do Canva dla uczniów i nauczycieli – Ministerstwo Edukacji Narodowej – Portal Gov.pl (www.gov.pl)

 

Instrukcja:

Canva dostęp dla uczniów i nauczycieli

Rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025

Rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025

 

02 września 2024

 

8:00 – klasy 1 Aula

9:00 – klasy 2-3 Aula

9:30 – klasy 4-6 Aula

10:30 – klasy 7-8 Aula

 

Po apelu uczniowie będą mieli około 30 minutowe spotkanie z wychowawcą w klasie.

 

 

W imieniu Proboszcza parafii Chrystusa Króla ks. Stanisława Wątroby przekazujemy serdeczne zaproszenie dla

wychowanków, uczniów, Rodziców oraz pracowników ZSP12

na mszę świętą, która odbędzie się 03 września 2024r. o godzinie 9:00 w kościele parafialnym.

 

 

Klasa i salaKlasa i salaKlasa i sala
1a - 2021b - 2141c - 205
2a - 2012b - 2022c - 206
3a - 2053b - 2073c - 204
4a - 2054b - 1024c - 214
5a - 2155b - 1015c - 104
6a - 2106b - 103
7a - 1017b - 1047c - 102
8a - 1038b - 107
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Rekrutacja do klasy pierwszej na rok szkolny 2024/2025

OGŁOSZENIE

 

Dyrekcja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Krakowie zawiadamia, że rekrutacja dzieci do klasy pierwszej na rok szkolny 2024/2025 rozpoczyna się 1 marca 2024 r. i trwać będzie do 29 marca 2024 r. zgodnie z Zarządzeniem Nr 309/2024 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30.01.2024 r.

 

Rekrutacja na rok szkolny 2024/2025 prowadzona jest z wykorzystaniem systemu informatycznego – elektronicznego serwisu rekrutacyjnego dla rodziców Elemento (https://krakow.elemento.pl).

 

Podanie (wypełnione i wydrukowane z systemu Elemento) należy dostarczyć do sekretariatu ZSP 12 w godzinach przeznaczonych do pracy w zakresie rekrutacji:

 

  • Poniedziałek: 7:30 – 10:30
  • Środa: 10:00 – 14:30
  • Piątek: 8:00 – 11:00

 

Rodzice dzieci 6-letnich, które w bieżącym roku szkolnym uczęszczały do przedszkola (innego niż Samorządowe Przedszkole nr 31 w Krakowie), muszą dostarczyć zaświadczenie o spełnianiu obowiązku przedszkolnego. Rodzice dzieci 6-letnich, które nie uczęszczały do przedszkola, w celu zapisu do klasy pierwszej muszą uzyskać opinię o możliwości rozpoczęcia przez dziecko nauki w szkole wydaną przez publiczną lub niepubliczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną.

 

Rodzice, którzy ubiegają się o przyjęcie do Szkoły Podstawowej nr 13, która nie jest szkołą w obwodzie której zamieszkują, proszeni są o dołączenie do wniosku dokumentów niezbędnych do potwierdzenia kryteriów naboru.

 

Szczegółowe informacje zamieszczone są na stronie Portalu Edukacyjnego Miasta Krakowa https://portaledukacyjny.krakow.pl
w zakładce Rekrutacja.

Do uczniów i pracowników szkoły: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 13 W KRAKOWIE

Do uczniów i pracowników szkoły: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 13 W KRAKOWIE

 

Szanowni Państwo!

 

Instytut Badań Społecznych IPC z Wrocławia obecnie realizuje ewaluację Programu realizowanego przez Urząd Miasta Krakowa pt. „Bezpieczny Kraków”. W związku z tym chcielibyśmy zaprosić uczniów i nauczycieli Państwa szkoły do udziału w krótkiej ankiecie. Dotyczy ona poczucia bezpieczeństwa uczniów oraz diagnozy ewentualnych potrzeb w zakresie działań edukacyjnych.

Bardzo prosimy o Państwa pomoc w realizacji ankiety – przekazanie niniejszej wiadomości uczniom i nauczycielom Państwa szkoły (np. poprzez przesłanie maila, przekazanie wiadomości w dzienniku elektronicznym, umożliwienie uczniom udziału w ankiecie podczas lekcji informatyki).

 

 

Badanie ankietowe będzie prowadzone do środy 13 grudnia włącznie.

Poniżej zamieszczam skan listu uwierzytelniającego przekazanego nam przez Urząd Miasta Krakowa:

 

Łączę wyrazy szacunku i pozdrowienia

Aleksandra Szelezin

 

Badaczka i ewaluatorka

Dział Badań Społecznych i Ewaluacji

Instytut Badawczy IPC Sp. z o.o.

kom. 512 988 351

e-mail: a.szelezin@instytut-ipc.pl